top of page

mohm.

# eigen

project

mohm

concept store.

Van juli tot december 2018 startten we in de Nationalestraat te Antwerpen de concept store MOHM op, waar jonge labels hun producten konden voorstellen tegen een betaalbaar budget, om zo te markt af te toetsen. 

Het is fantastisch om te zien hoeveel talent er in de lucht hangt en hoe mensen hun passie waarmaken. Een eigen product ontwikkelen of een eigen label opzetten is ook anderen inspireren en blij maken en dit wilden we ondersteunen.

MOHM-logo.png

de start.

Het was belangrijk dat de winkel een frisse en luchtige sfeer kreeg. Ieder product moest de nodige ademruimte hebben om ten volle tot haar recht te komen, en zo de andere producten te kunnen versterken. Dit bracht mee dat we selectief moesten zijn in de keuze van labels. Dit omdat we een bepaald imago wilden neerzetten.

 

Om labels mee aan boord te krijgen zonder iets te kunnen laten zien, moet je een sterk verhaal hebben. Vele maanden gingen hier aan vooraf om alles uit te pluizen en het verhaal op punt te zetten, zodat we het vertrouwen van labels kregen om echt van start te gaan.

# eerste

social media

advertentie

Eens de winkel up & running was werden alle mogelijke kanalen ingezet om MOHM te laten gelden in de wereld van retail. Advertenties in kranten, magazines en blogs leverden goed werk. Vele onzekerheden werden ook weggewerkt dankzij de strategische ligging. Het drukke kruispunt van de Nationalestraat en de Kronenburgstraat deed haar werk om nieuwsgierige handen de deuren te laten openen.

# Sandrine

phone-mohm-klein.png

website.

Aangezien er met een minimumbudget werd gewerkt, omdat het project maar een half jaar duurde, en het grootste deel naar de huur ging, werd er op zoek gegaan naar een manier om de website eenvoudig op te zetten. Desalniettemin moest deze ook sterk zijn voor de 3 partijen: de labels, MOHM en de klant.

Op de homepage werd ieder label kort en krachtig voorgesteld met foto en tekst. Van hieruit was 1 klik voldoende om naar de webshop van het label te gegaan. Een sterke flow creëren naar de webshops van de labels was een hoofddoel.

Verder werd er een gestructureerde pagina opgezet, waarop het verhaal en de diensten van MOHM te vinden waren. Daarnaast was er nog een publiciteitspagina.

MacBook.png
bottom of page